Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau
*azi (23martie) am primit inca un premiu ..... de la Deea !
putin mai tarziu urmeaza si blogurile preferate :D

*Am primit un nou premiu, de data asta de la Veronica iar eu il dau mai departe....blogurilor mele preferate din lista mea , care nu au primit deja acest premiu din alta parte :
*A new blog in town- pentru cele mai frumoase coliere din lana
*Atelierul de Idei - pentru cele mai frumoase si inedite coliere
*Lorette - mici secrete! - nu este un blog, este un site dar mie imi place mult, are articole interesante si utile.... poze superbe !
*Bijuterii si ingeri!- pentru pasiunea ei pt. margele si modelele frumoase
*Get a pet-nu-i un blog de hand made dar are cele mai dragute animalute care pot fi luate acasa !:)

Comentarii

Andra Marasteanu a spus…
Multumesc din suflet!!!

Postări populare