Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

Manseta gothic style



*bratara face parte din seria''gothic lolita''
*este realizata din 2 tipuri de panglica neagra, si 2 tipuri de dantela bumbac
*acul brosa se poate indeparta de pe bratara si poate fi purtat separat
*se potriveste unei incheieturi de max.16cm, bratara are 17cm lungime si 11cm latime
*inchiderea se face cu capse plastic mos&baba, momentan nu sunt montate, ele se monteaza in functie de incheietura dvs.
*pret_49lei

Comentarii

Meda a spus…
Daca admir ceva la lucrarile tale, e originalitatea. De cate ori blogul tau urca in lista mea dau fuga cu sufletul la gura sa vad ce ai mai facut pentru ca de fiecare data ma surprinzi cu ceva nou si frumos. Nu stiu daca ai un astfel de articol, dar as fi curioasa cum comanzi dimensiune potrivita de inel sau bratara. Eu am degate si maini subtiri si in general toate bratarile trebuie scurtate sa-mi fie bune. La fel si inelele. Poate ar fi dragut sa scrii ceva gen: daca vrei sa comanzi dela lil.lu_bijoux, cum faci sa te asiguri ca iti sunt si bune bijuteriile. In cel mai rau caz imi imaginez ca se pot trimite inapoi la stramtat/largit, dar totusi, pentru a evita plimbarile cu posta.

Postări populare