Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Colier Fringe

 Am inceput acest colier in aprilie iar zilele trecute am reusit sa-l finalizez :) tot atunci am inceput si unul pe rosu dar nu cred ca o sa-l mai realizez asa bogat pt. ca nu mai am rabdare....nu sunt fan margele de nisip pt. ca nu am rabdarea necesara si nici nu prea inteleg schemele(spre rusinea mea)
Acum cateva date tehnice:
materiale:-margele nisip galbene rotunde 2mm , margele vintage tubulare (am desfacut un colier f. vechi )si margele bronz 2mm, 4mm
-colier memory wire argintiu
- capete sir argintii si bronz
*dimensiuni: 31 siraguri margele cu lungimi intre 5 - 15cm
♥♥♥Colierul meu a aparut alaturi de alte bijuterii minunate intr-un articol despre tendintele coloristice ale sezonului....articolul este scris de Petriioni .Este f. interesant si util...merita citit ;) il gasiti aici

Comentarii

Veronica Sticlaru a spus…
Pff nu as putrea face asa ceva evere :)) Foarte frumos!
LIL.LU BIJOUX a spus…
multumesc !
nici eu nu stiu cum l-am facut :D
Adryacola a spus…
issa cati ani ai?
Andra Marasteanu a spus…
e absolut superb!

Ma supar daca nu-l faci si pe cel rosu, iese minunat!!!
LIL.LU BIJOUX a spus…
nu imi ajung margelutele si nici rabdare nu prea mai am :(

Postări populare