Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

Am primit un premiu dulce !


Azi am primit un premiu de la Carmen (Carmen's handmade) de la Lalu (Lalu Boutique) si Adryacola .
Multumesc fetelor !
Reguli:
- Postează blog award-ul pe blog-ul tău.
- Dă link-ul persoanei care ți l-a acordat.
- Anunță-i pe acești bloggeri că le-ai acordat premiul.
- Spune de la cine ai primit acest premiu;
- Înşiră 10 lucruri care îţi plac;
- Oferă acest premiu altor 10 persoane & let them know
!!!O regula ''de-a mea '' ! :D nu-i obligatoriu sa-l postati....doar daca va face placere :) sper sa nu se supere persoana care a facut regulile....
10 lucruri care imi plac:
♥ Biscuitii trasi in ciocolata si strudelul cu ananas.
♥ Ador sa-i zmotocesc si sa-i stresez pe cei 2 motani(da, acum Matheo are un nou prieten !)
♥ Sa ''culeg'' arici de mare atunci cand merg in vacanta.
♥ Sa fotografiez flori, animale ,peisaje....si sa realizez mici filmulete cu ele.
♥ Muntele si marea in acelasi loc.
♥ Sa vizitez locuri noi.
♥Mobilierul exotic.
♥Lalelele, Muscari,Bujorii, Lavanda, Floarea Soarelui :)
♥Noul magazin de ceaiuri Kokoon...de pe centru
♥Aricii de mare.

Am ramas datoare si cu un tag de la Oana
dar nu ii mai gasesc blogul si nu mai stiu despre ce era vorba....
Premiile mele sunt pt. urmatoarele bloguri:
Oana (O*Shop)
Second Skin
Karina
Jurnal de printesa urbana
Have you met the Hatter ?
Arabela
Petriioni
Andreea Mertoiu
HandMade by Meda
Bohemian Sin


Comentarii

BohemianSin a spus…
MA MINUNAM MINUNAT CAT DE MINUNATI SUNT CERCEII CU PENE DE PAUN SI DEODATA IMI ZARESC NUMELE...SI IAR M/AM MINUNAT!CAT POATE FI DE MINUNAT!
LIL.LU BIJOUX a spus…
Da, e minunat cand totul e Minunat !
Si blogul tau e minunat :D
Petriioni a spus…
Subscriu ce ce a zis Bohemian si arunc un ochi mai jos si vad ghemotoacele care ti-au invadat gradina ca mai apoi sa imi vad numele ...,Mersi,o sa-l postez pe blog.
Ionela,Petriioni
karina a spus…
e primul meu premiu:)) si unul dulce!!!! O sa-ti fac un cadou pictat )(
karina a spus…
chiar daca e tarziu:))
LIL.LU BIJOUX a spus…
Am uitat sa va anunt !Dar sincer nu prea anunt premiile...incalc putin regula nr. 2 (cea cu anuntatu' :) )
Va citesc cu placere blogul !

Postări populare