Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Bentita Decadence

♥In urma cu cateva luni am invatat o noua tehnica - needle tatting- si am reusit sa realizez chiar si o floricica turcoaz pe care am folosit-o pt. colierul ''Candy''   . Ei bine, sambata seara am incercat inca o floricica si surpriza...nu am mai stiut sa o realizez *blushing* am obtinut un fel de...jumatate de floare care nu se mai potrivea cu proiectul meu. I-am gasit repede o intrebuintare si asa a aparut ♥Bentita Decadence♥. De regula asociez dantela din bumbac, macrame  cu perlele dar de data asta am combinat-o cu un nasturas auriu cu un blazon gravat cu aspect usor kitsch dar care compenseaza cu aspectul frumos si natural al ariciului .
Materiale :
*cordeluta plastic maro metalizat
*arici de mare
*dantela realizata manual cu tehnica needle tatting
*nasturas auriu cu blazon gravat



Detalii AICI 

Comentarii

karina a spus…
http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2010/10/premiu.html

Premiu:))

Postări populare