Cele 2 printuri folosite pe post de logo sunt create de Christina Gordon.
Produsele pot fi comandate prin Formularul de Contact , prin e-mail lil.lu17@yahoo.com sau din magazinul de AICI

Parfumuri

Cel.ro

Magazin Shoptsie

luni, 18 octombrie 2010

MAC starter kit giveaway !!! Lady's Blush

In ultimul timp am inceput sa urmaresc blogurile de make-up si  review-uri de produse cosmetice. In seara asta am descoperit pe blogul Shopperitei un concurs initiat de Lady's Blush . Premiul consta in 7 produse MAC.

M-am gandit sa imi incerc si eu norocul...chiar imi doresc un produs MAC.
In cazul in care doriti sa participati si voi la concurs , trebuie sa respectati 3 reguli impuse de Lady's Blush si sa raspundeti la 4 intrebari.  Aici gasiti detalii despre concurs.
Raspunsul meu la intrebari :
1. Care este produsul vostru de make-up preferat?
♥ Mascara
2. Daca ati avea ocazia sa primiti acum, pe loc un singur produs MAC care ar fi acela si de ce?
♥ Pudra minerala cu SPF 15 Deep Dark  pt. ca imi doresc o pudra minerala mai inchisa la culoare...potrivita tenului meu
3. Daca ar fi sa alegeti doar 3 produsele pe care ar trebui sa le folositi tot restul vietii care ar fi acelea?
 ♥Mascara, Creion dermatograf si Bronzer
4. Despre ce v-ar place sa cititi in continuare pe blog?
♥Despre cea mai buna pudra minerala ! ;)

3 comentarii:

birminghamlady spunea...

si eu am devenit mare fan beauty blogs! incerc sa ma tin de unul, dar pentru ca nu am inca salariu, e cam trist.
http://bhamlady.blogspot.com/

Scuze de username but it's me, Plohotnuke :P

tu ai vreun alt blog? :P

issa spunea...

Te ''identificam'' eu dupa bijuteriile de pe blog :D !
Te-am adaugat si cu acest blog in lista mea...eu stiam doar de Bubu crafts.
Eu nu mai am alt blog important (pe care sa-l actualizez des) doar un blog cu 2-3 poze.

birminghamlady spunea...

aaww, sarumana mult! :Xsi btw, felicitari pentru premiu :P