Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Colier tricotat

♥De cateva zile lucrez la un colier tricotat cu un medalion din lemn si incerc sa realizez cateva figurine din aluat cu sare. Colierul l-am terminat (era si cazul - il asteapta clienta de o saptamana) dar figurinele nu au iesit cum mi-am dorit. Chiar nu ma pricep la aluaturi, copt , modelat. Pana acum am asamblat un om de zapada( va spun ca poate nu va dati seama din poze ) si o pisica tare ciudata. Mi-am pierdut destul de mult timp cu acest aluat (pate a sel) si din pacate nu am obtinut ce mi-am dorit...sunt ciudatele dar in locul potrivit parca nu arata asa rau. Eu le-am realizat cu drag dar...
Colierul l-am realizat dupa un model mai vechi de-al meu dar de aceasta data nu am mai modelat medalionul din lut, l-am facut din lemn.



Comentarii

Postări populare