Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Shabby door wreath- concurs ''Decoreaza-ti Iarna, cu Breslo !''

♥Ieri am reusit sa finalizez iar azi sa inscriu in concurs, decoratiunea mea pt. usa !
 Nu mi-am dorit o coronita traditionala in verde -rosu...am avut ca si sursa de inspiratie natura inghetata si am obtinut o decoratiune shabby.
Este realizata din diferite materiale de natura organica ( crengute maces, mur, arici de mare, plante uscate ) fundita tulle gri si accesorii metalice argintii.
Piesa centrala este un om de zapada stilizat, realizat din arici de mare(vopsiti).
Dimensiuni - aprox.25cm

Comentarii

Boheme.Fille a spus…
Este f.draguta! Cu siguranta as vedea-o agatata pe usa mea! Succes la concurs!
LIL.LU BIJOUX a spus…
Ma bucur ca iti place ! :)
Multumesc !

Postări populare