Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Colier Cotton Fields~Floral Dream

Va mai amintiti de colaborarea mea cu Meda ? Daca nu , gasiti detalii Aici ;)
Am reusit sa finalizez inca un colier din colectia noastra Floral Dream(i-am gasit in sfarsit si un nume).
Colierul are ca si piesa centrala un camp de bumbac...bine sunt doar 3 plantute dar eu m-am gandit la o plantatie de bumbac...sunt sigura ca si Meda, atunci cand a pictat tabloul.
Pentru floricele am sacrificat o bucatica dintr-un ''fruct'' de bumbac, cules personal de pe o plantatie. 
Mie imi place tare mult bumbacul, arata extraordinar sau cel putin asa consider eu.
Mai multe date despre colier(lungime lant, medalion, etc)gasiti Aici . In articolul respectiv puteti vizualiza toate piesele colectiei.
Bumbacul este o  plantă cultivată în zonele călduroase, cu rădăcină pivotantăTulpina este la început ierboasă, iar apoi devine lemnoasăFrunzele sunt mari, lucioase pe partea superioară. La coacere, fructul se desface în 5 părți, eliberând semințele înconjurate de fire lungi, subțiri (fibretextile).Importanta bumbacului:1.firele albe,2.vata,3.uleiul din seminte este folosit la sapun.
Bumbacul este o plantă tehnică ca și inul, bumbacul face parte din familia (Malvaceae) care se prezintă sub formă de tufe, semințele bumbacului sunt toxice, prin conținutul de 1,5 % Gosypol.
Sursa:wikipedia
Sursa foto:UBC Botanical Garden 

Comentarii

Anonim a spus…
thanks for this nice post 111213

Postări populare