Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥1 MARTIE

♥De 1 Martie am ales sa port un snur rosu de care am agatat un martisor-buburuza , primul martisor primit in acest an (de la mama mea). La mana port bratara norocoasa cu buburuza iar in piept un trifoi cu 4foi primit in aceasta dimineata(de la iubitul meu :) ) Initial mi-am dorit sa port o bratara realizata din martisoarele copilariei mele dar le-am uitat acasa, la parintii mei. Atunci ca si acum asteptam 1Martie este o zi f. importanta si frumoasa...pt. mine !
Astept martisoarele ! :D
 Ideea cu bratara din martisoare am preluat-o de la  AnaMia Bijoux , i-am promis chiar ca o sa-i trimit poze dar imprastiata  cum sunt am ratat bratara.
In fiecare an realizez si cateva martisoare care urmeaza sa fie daruite. Martisoarele sunt turcoaz...mie imi plac desi am cam uitat sa cos(am invatat in copilarie) si cartonasele parca nu se potrivesc asa bine cu floricelele mele eco.

Comentarii

Postări populare