Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Cercei Plum Blossom

 ♥Am realizat cerceii Plum Blossom cu gandul la prunii infloriti din China. In provincia Jiangsu primele flori de prun apar inca de la sfarsitul lui februarie. In pictura din Extremul Orient, prunul este un simbol al primaverii si reprezinta reinnoirea si tineretea.
Daca japonezii au Festivalul florilor de cires, chinezii au si ei Festivalul florilor de prun.
Floricelele mele din bumbac natural vopsit pot fi si una si alta prun ~ cires ...in functie de preferinte .
Pt. realizarea lor am folosit bumbac natural prins de 2 capacele pt. margele cu floricele si o crenguta de prun. Tortitele le-am realizat din ace cu bila placate cu aur. Tortitele mele sunt mai subtiri decat o tortita normala.

Comentarii

Postări populare