Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Tablou-reteta Crema de zahar ars

In dimineata asta BohemianSin m-a facut  sa zambesc cu un articol dragut despre faptul ca uneori mai uitam sau mai ratacim anumite lucruri. Tabloul meu este personajul principal...este produsul zilei de marti  :) . Daca doriti sa-l cititi si voi, il gasiti Aici pe Breslo.

♥Aproape de fiecare data ''pierd'' reteta pt Crema de zahar ars si intr-un  final o regasesc cu bucurie. Stiu reteta si fara hartie dar imi place sa o am in fata. Este o reteta copiata dintr-o carte veche dar am recalculat cantitatile si acum este perfecta(nu sunt f. priceputa in bucatarie dar Crema de zahar ars este specialitatea mea :)).
Asa a apartut ''tabloul - reteta''...acum este mai greu de pierdut.
Tabloul este din ipsos, face parte din colectia personala dar se poate realiza la comanda.
Fundita polka dots poate fi  bej, maro sau bordo.



Comentarii

Karina a spus…
http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/03/photobucket.html
Multumesc! {}

Postări populare