Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Wrap Bracelets

♥Am finalizat  primul meu set de bratari ''wrap''. Imi plac bratarile in acest stil dar sunt mari''mancatoare'' de margele iar eu imi comand putine margele de acelasi fel.
Setul meu este format din 3 bratari, doua sunt infasurate pe piele iar o bratara pe snur din bumbac. Margelele folosite sunt din sticla.
Mi-au dat mari batai de cap dar cred ca arata ok purtate impreuna. Preferata mea este bratara cea mai lata, din margele ondulate.
Bratarile se inchid cu un nasturas metalic in forma de zar (2) si o margica de lemn(bratara din bumbac ).
Materiale:
~margele sticla ondulate
~margele sticla ovale
~margele crackle -rosu
~margele nisip 4mm
~ata bumbac, piele rosie 2mm
~charms fetita
~nasturi metalici, margea lemn

Comentarii

Postări populare