Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Am sosit din vacanta !

♥De regula nu ma dau in vant dupa cercei...eu iubesc inelele...port cercei dar nu imi atrag atentia in mod deosebit..,pana i-am vazut pe ei (in vitrina unui magazin de bijuterii lucrate manual, din Venetia ).
Ii consider de vis...probabil si Venetia este de vina.
Ii ador , dar imi cam rup urechile !
Sunt realizati dintr-o sfera din sticla de Murano  ,  mici floricele, frunzulite...chiar si o pasare in miniatura.
Imi plac f. mult sferele din sticla, caut de multa vreme astfel de margele pt. proiectele mele dar din pacate nu am gasit nici pe insula Murano si probabil daca gaseam aveau un pret exagerat de mare ...ca de altfel toate bijuteriile lor:(.
Isi apreciaza f. mult munca si o vand exagerat de scump ...lucru care la noi nu se intampla.



Vitrina magazinului cu inca 3 modele asemanatoare .

Comentarii

Postări populare