Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Candy Wrapper Bag

♥Pe la inceputul anului am descoperit tutorialul postat de Mariposa pt. candy bag si de atunci tot lucrez la geanta.....ma plictisesc destul de repede...de regula dupa primele 10 piese ;) .
Asa ca m-am gandit ca singura mea sansa sa o termin ar fi sa o duc cu mine in concediu. Asa am si facut iar acum ma mandresc cu aproape 11 randuri impletite.
Partea mai dificila acum incepe :( trebuie sa ma gandesc ce fel de manere sa-i atasez .....am o idee......in imaginatia mea sunt perfecte dar cu practica stau cam prost.
Daca nu-mi reusesc baretele  atunci  clutch bag sa fie !
Tot in aceasta vacanta am reusit performanta sa imi stric aparatul foto, daca in cazul peisajelor m-am descurcat cu BlackBerry-ul meu  nu pot sa spun acelasi lucru si la pozele de produs......cu telefonul sunt groaznice.
Cam asa arata cele peste 700 de piese ....pozate cu telefonul:(


Comentarii

Postări populare