Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥ Bratara norocoasa Evil Eye Ag925

 Make a wish...

Prima bratara norocoasa cu accesorii din argint si snur de matase rosu este gata!
Pentru aceasta mini-colectie am ales sa folosesc snururi din matase rasucite manual(eu le-am rasucit desi imi dau mari batai de cap) deoarece sunt mult mai fine decat  snururile din bumbac si se comporta mult mai  bine in timp.
Pentru inceput am ales ca si amuleta  , medalioane evil eye din sticla montate in argint. La prima bratara am folosit un ''ochisor'' verde brotacel.
Bratara se infasoara de 2 ori pe mana si se leaga cu o inchizatoare clasica din argint.
Toate accesoriile folosite sunt din argint 925 .
Pentru a certifica acest lucru fiecare bratara prezinta si un tag marcat 925.
PS: Daca credeti cu tarie , dorinta se poate indeplini si fara sa se rupa bratara.......am lucrat-o cu atentie ........sa nu credeti ca vreau sa va sabotez dorintele :D !



 Pentru bratara mea norocoasa am ales un ''ochisor'' indigo, modelul ''clasic'' si i-am lasat si un mic ciucuras la inchizatoare.
Cutiuta alba din portelan o ofer cadou persoanei care comanda prima bratara norocoasa Evil Eye !


Comentarii

Postări populare