Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

♥Colier I'm Proud


Desi in momentul de fata rosu nu se numara printre culorile mele preferate ,  apare tot mai des in creatiile mele....cel mai adesea sub forma de snur din matase.
Colierul de azi are ca si piesa centrala o pana de paun , montata intr-un accesoriu filigranat. Alaturi de lant am montat si un snur din matase rasucit (este cel mai lung snur pe care l-am rasucit pana acum si am avut nevoie de ajutoare). La inchizatoare este atasat mesajul ''I'm proud !'' realizat din litere aurii patinate artificial (inca mai incerc sa descopar cum se folosesc substantele de patinare , dar fara prea mare succes.....nu asa imi imaginam eu ca functioneaza).
Daca considerati ca am folosit prea mult rosu .......nu-i nicio problema, snurul rosu se poate indeparta si ramane doar lantul. Mesajul se poate indeparta si el......trebuie doar sa ma anuntati !
Dimensiuni medalion-15cm , lant aprox.70cm

Comentarii

Postări populare