Produsele pot fi comandate prin formularul de contact, Facebook, Instagram sau

Primul soutache...

Ieri am incercat prima oara un model cu tehnica soutache. Am studiat cateva modele de baza si am inceput ...o pereche de cercei.

In prima zi mare dezamagire....nu am reusit sa reproduc modelul din tutorial(schemele si tutorialele nu sunt pct.-ul meu forte...nu am rabdare sa urmez o schema) , dar cand am inceput sa lucrez liber....fara sa tin cont de tutorial , totul a devenit ceva mai usor.
Asa arata primul meu cercel realizat cu fir soutache(suitas):
(in aceasta poza are pereche)
Dupa aceasta experienta am ajuns la concluzia , ca nu-i important modelul cat combinatia de culori si margele , imaginatia . Evident, pt. un lucru de calitate, ingrijit ....mult exercitiu !
Din pacate , eu am avut doar fucsia si portocaliu.... nu sunt foarte priceputa la combinatii, dar nici nu am avut cu ce:(  , nu am lucrat f. ingrijit , dar pe viitor(daca ma hotarasc sa-i fac perechea) sper sa fie mai bine.
Cred totusi ca un drop de alta culoare salva modelul , dar am fost nevoita sa lucrez cu ce am gasit.


Comentarii

Unknown a spus…
pentru prima incercare eu zic ca a iesit foarte bine! :D pana una alta il poti face medalion...:D
Si combinatia de culori e chiar ok...
LIL.LU BIJOUX a spus…
Multumesc pt. incurajari ! :)
Meda a spus…
Nu mai poti schimba drop-ul?
Oricum, arata foarte bine. De la tine aud prima data de tehnica asta.
LIL.LU BIJOUX a spus…
Nu l-am mai schimbat pt. ca i-am purtat eu...fiind prima pereche au ajuns in colectia mea personala.
Eu am tot vazut modele pe net, dar nu stiam cum se numeste tehnica.
La inceput am fost incantata , dar acum mi-e tare greu sa mai lucrez asa ceva...desi mi-am cumparat multe snururi.

Postări populare